OZON TERAPİ

MEDİKAL OZON UYGULAMALARI

Kanına oksijen ver ömrün uzasın

Yöntem bağışıklığı güçlendirir, dinçlik verir, dolaşımı hızlandırırdı. ‘Kan yıkama’ yöntemi bugün de ozon terapisi adıyla uygulanıyor. Kan aracılığıyla 15 dakikada vücuda maksimum seviyede verilen oksijen, her derde deva.

İş dünyasında   son dönemde ozon tedavisine başladı. Neden ?

Sürekli yorgunluk, yoğun iş hayatı, katkılı gıdalar, sık uçak seyahatleri, çok uzun süre kapalı ofis ortamında kalmak vücutta toksin birikmesine neden oluyor. Bu normal ama doğal değil. Toksinleri atmanın en basit ve en hızlı yollarından biri de ozon terapi. Ozon, üç oksijen atomundan oluşan gaz halinde moleküldür. Tek seans ozon terapisi ile dağda 10 gün yaşamış gibi olursunuz.

Bu uygulama yönteminin amacı ne?

Bu yöntem kandaki oksijen miktarını artırır, bağışıklığı güçlendirir, dolaşımı hızlandırır, karaciğer detoksunu sağlar. Dezenfektan özelliğiyle mantar, virüs, ve bakterileri öldürür. Kendini yorgun ve güçsüz hissedenlere uygulanan doğal destek tedavisidir. Uyku kalitesini de artırır. 2-3 seans sonra insanlar kendilerini son derece dinç ve dinamik hisseder. Performans artar, vücudu  gençleştirir.. Ozon, normal oda ortamında 30 dakikada parçalanıyor. Vücutta kanla karıştığı zaman da 2-3 saniyede parçalanıyor ve ikiye ayrılıyor : İki atomlu oksijen ve tek atomlu oksijen. İki atomlu oksijeni alyuvarlar hemen emiyor. Normalde alyuvarlar kanda madeni paralar gibi birbirine yapışık hareket ederler. Ama ozon gazıyla karışınca ayrılıyor ve formlarını değiştiriyorlar. Satıh genişlediği için yüksek derecede oksijeni emen alyuvarlar vücudun ihtiyacı olan bölgeye gidiyor. Karaciğerinizde iltihap varsa ozonla yükselmiş bütün alyuvarlar oraya yöneliyor. Böylece dokuya oksijen ulaşmış oluyor. Ozon, bağışıklık sistemindeki hücreleri aktive ederek onların  21 gün yerine 12 günde bir değişmesini sağlıyor. Dinçlik ve dinamizm bu şekilde ortaya çıkıyor. Direncimizin artmasını sağlıyor.

Ozon uygulaması,İkinci Dünya Savaşı sırasında Adolf Hitler’in talimatıyla Alman savaş pilotlarına zindelik kazandırmak için uygulandı. Zaten ozon uygulamasını bulan bir alman bilim adamı idi. Hala Almanya’da ‘kan yıkama’ yöntemi olarak ta bilinip ve uygulanıyor. Haftada 1-2 kez, ortalama 15 seans yapılır. Natürel bir uygulama yöntemidir .

Bir kür alanlar ne kadar süre sonra ikinci küre ihtiyaç duyuyor ?

Bir kür 10-15 seans. Başlangıçta haftada 2 kez, 3 gün ara ile yapıyoruz. Üçüncü seanstan sonra kandaki oksijen seviyesi belli bir doygunluğa ulaştığı için seans aralarını açıyoruz. Bir kür bitince ayda bir tekrar ederek tedavinin devamlılığını sağlıyoruz.Yada yılda bir kür halinde tekrar ediyoruz .

Sigara tiryakisi olanlarda bu uygulamadan fayda görürler. Sistem, sigaranın olumsuz etkilerini de gideriyor mu ? Yöntem, akciğerlerin bol oksijen almasını sağlıyor ve dezenfektan etkisi çok yüksek olduğu için enfeksiyonlardan koruyor. Sonuçta sigaranın olumsuz etkilerini azaltıyor.

OZON TERAPİSİNİN OLUMLU ETKİLERİ HANGİ HASTALILARDA GÖRÜLÜR

*Zayıflama
*Selülit tedavisi
*Dolaşım bozuklukları, tansiyon düzelmesi
*Kronik yorgunluk sendromu
*Nörolojik hastalıklar
*Stres, depresyon
*Cinsel fonksiyon düzelmesi
*Yaşlılık sorunları
*Bakteriyel, virüs, mantar enfeksiyonları
*Göz, cilt, solunum, mide ve bağırsak hastalıkları
*Bağışıklık
*Diş hekimliği
*Kanser tedavisi yardımcı method olarak
*Romatizmal hastalıklar
*Diyabet

Ozonterapi Nasıl Uygulanır? MAJÖR OZON TERAPİ (MAHT=Major Auto-HemoTherapy): Damardan alınan bir miktar kanın ozonlanarak tekrar damara verilmesi.

Kan yıkama da denilen bu işlemde, koldaki bir toplardamardan  50 mililitreden (bir küçük fincanı ölçüsünde) başlayan ve gereğinde 500 mililitreye (yarım litre) dek artabilen miktarlarda kan alınarak aşağıdaki işlemler yapılır:

1. Kan ozona dayanıklı materyalden yapılmış özel bir sete alınmaya başlar.

2. İstenen miktara ulaşıldığında, vakit geçirmeden bu kanın içinden ozon-oksijen gaz karışımı geçirilir. Bu işlem alınan kanın ve verilen gaz karışımının miktarına ve gazın veriliş hızına bağlı olarak birkaç saniyeden bir veya iki dakikaya dek uzayabilir.

3. Kanın içinden oksijen-ozon karışımı geçirilmesi, tıpkı akvaryum suyunun oksijenlenmesi gibidir. Ozon-oksijen karışımından oluşan gaz kabarcıkları bir borudan geçerek kanın biriktirildiği haznenin dibinden yukarı doğru yükselirken kanın içinde bulunan hücreler ozonla ve oksijenle temas ederler. Bu sırada ozon etkisiyle kan hücrelerinde değişim meydana gelirken, kanda da bir takım yeni bileşikler oluşur. Değişen kan hücreleri ve oluşan bileşikler vücuda geri döndüklerinde ozonun vücuttaki etkilerini başlatırlar.

4. Ozonlama işlemi biter bitmez kan aynı setten, damardaki aynı iğneden geri verilir.

5. Alınan kan miktarına bağlı olarak işlem 5 dakika ile 35 dakika arasında tamamlanır.

6. Bu tedavi doğru bir şekilde yapıldığında yan etkisiz ve emniyetlidir.

Ozon Terapi özellikle kan yoluyla yapıldığında son derecede titizlikle yapılması gereken bir tedavidir. Her hastanın sağlık durumuna göre değişen dozlarda ve yine hastanın durumuna göre seçilen yöntemlerle yapılması gereken ozon terapi; pratik uygulamalar da dahil, ancak bu konuda eğitim almış olan bir doktor tarafından uygulanabilir.